Boss Chingu Bias Home follow

Hello
Hello . This site is owned by Maizatul Akmah Aripin . She is the King , Queen , Prince and Princess of this blog . Do not redistribute anything from here. Thankyou .

Tagboard


Credit
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


B.A.P VS BTOB
Dec 30, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum :)

Hi . Dah lama tak update kan ? Post yang lepas pasal Nu'est kan ? Lepastu aku dah malas nak update . HAHA . Kerana saya tersangat lah busy dengan cuti yang dipenuhi dengan kpop . Uhm  cuti ni jalan jalan area kl je . Tak pergi mana pun . Semalam pergi orientasi tingkatan 1 sebab aku pengawas then kene tolong cikgu . Aku dengan teha jaga 1 Rajin . So far junior kitaorang okay lah .

Andd cuti ni aku tengok Mnet countdown dengan music bank . Haritu aku pergi teman teha pergi beli barang then aku balik pukul 9 malam . Pastu bila aku bukak Twitter semua update pasal Music bank end year speacial . Then baru aku teringat yang aku lupa tengok music bank . Nasib baik ada ulang pukul 1 kalau tak melepas aku nak tengok B.A.P VS BTOB dance battle . DAEBAK ! Sumpah best gila setiap hari aku akan ulang tengok benda tu dekat Youtube . Menjerit gila time yongguk cakap 'To all my baby yes sir!' Pastu Ilhoon ada mention Melody . Okay terasa saya dekat sini ._. Kalau nak tengok tekan saya

Time ni Yongguk dengan Ilhoon rap battle

Uri maknae ~ Sungjae and zelo :)

Ini time dorang nak dance sama sama . smart gila !

Ini lepas habis persembahan kot dorang amik gambar sama sama

Yang ni sungjae and zelo nyanyi lagu loving u dengan chunji teentop dan donghyun boyfriend . Comel gila ~

Assalammualaikum :)


FUTURE
PAST