Boss Chingu Bias Home follow

Hello
Hello . This site is owned by Maizatul Akmah Aripin . She is the King , Queen , Prince and Princess of this blog . Do not redistribute anything from here. Thankyou .

Tagboard


Credit
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


FT Island
Dec 30, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum



comel je jaejin betulkan mic 

Jaejin ~

Hi ~ Aku nak buat post banyak banyak  malam ni sebab internet aku dah laju . Alhamdullilah boleh lah aku tengok running man kbs gayo daejun sbs gayo daejun dan etc . Aku dah risau dah kalau tak dapat tengok memang aku cekik cekik lah netbook ni . Okay now terus ke tajuk asal . FT Island . Yes aku tahu ramai yang kenal dorang . Mesti lah kan . Hongki semua kenal .  Aku terminat FT Island ni sejak aku tengok music bank dorang nyanyi lagu baru dorang i wish . Okay aku tak tahu kenapa aku suka lagu tu . molla ~ molla ~ molla~ Yang penting aku suka suara Hongki .

Tapi dalam FT Island ni aku minat Jaejin dia punya guitarist . sebab dia comel sangat sangat sangat sangat . Pastu dalam lagu I wish tu dia ada nyanyi sikit . Okay suara dia macam budak budak tapi comel . Pasal lah aku suka dia . FT Island ni debut dah lama dah . aku je yang baru minat dia sekarang. HAHAHA . FT Island ni sama company dengan CN blue memandangkan dorang dua dua ni band kan ? So aku minat gila dia dekat CN blue ni sampai tak nampak FT Island . Mianhae ~

Dalam FT Island ni ada 5 orang . Dia punya leader Jonghun . Okay sumpah Jonghun punya hidung mancung gila . Handsome gila . Pastu vocalist merangkap face of the group dia comfirm lah hongki right ? Okay aku mengaku dia memang comel . Drummer dia Minhwan . Minhwan ni maknae . Dia pun comel mula mula aku suka dia lepastu aku suka jaejin . Pastu guitarist sorang lagi tu seunghyun . Seunghyun ni muka macam budak budak sikit . And last Jaejin . Okay his mine mine mine mine mine . HAHAHA k.

I'm primadonna now :) FT Island hwaiting !

FUTURE
PAST